THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, November 18, 2010

hola micasa,,

holaa..

to u mr eddie fadzwan thnks a lot.... saya happy dgn kerja anda.. apakah yang anda mahukan sebagai balasan? haa? xmahu ape2? alhamdulillah kamu memang yang terbaek,, kikiki.. alaa,, klu kmu dkt dah pasti saya buat sesuatu utk kmu,,, bytheway saya tujukan lagu saat terakhir and kau yg pnye uh utk kmu.... hope u enjoy it,,

susah nya bile hari2 ku xbisa online... ohh,, cmner lah aku leh lupa tentang perkara penting uh?? arap2 kak ida pos kan cepat2 wire uh, hidupku kurang bermakna tanpamu,,,,,,,

so terpaksa la mencanak kat cc nieh.... xkan blh plak tiap2 malam kan... hurmm now aku da de at umah (klate).. raya haji ok saja tpi fmly aku xqurban.. raya pon xmeriah... xhu la ... 

keadaan kuaga pon nmpk cam semakin elok,.,, tp xhu la bile leh tahan cam nie.. tpi masih nmpak agi sisa2 yang ada,,, oh tuhan harap kali ini kekal macam nie,,,,,

0 comments: