THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 27, 2010

k.a.m.i

hye..

hmmm.. pada masa kini saya berada di cc jie lagi, sbb..... my baby rosak,... huuuu... semua salah saya...
then,main point disini ialah saya nak ucapakan tahniah kepada PELAJAR2 POLIMER ESPECIALLY student DHK3A'JULAI10 yang berjaya dgn CEMERLANGNYA dalam last final exam ... we r the best  rite!!!
to all.... saya ucapkn selamat ber LI.... semoga korang jaga diri baek2 disana... buat yang terbaek k,, saya tau kamu semua the best kan... so ingat... jangan bagi malu KELUARGA,POLIMER N PUAN ZAI!!!

to my house mate....

ainna....
aku sgt rindu dgn ko, hahaha... duk dkat2 dgn abg jgn macam2 tauu... hahaha.. take care..

mira n mama
 mira: sama jgk,duk dkt dgn cik abg,suka sangat ehhhh.. heheh.... kim salam kat macha..(bajet macha kenal aku) hahaah.....
mama: mama prctikal kt mana ntah,,, senai eh?? so... buat elok2... keje bank wooo... hehehhehe


moon....
 haahahaahaa.... ekau ni ha mok,..,.. duk berjauhan dgn abang... jgn nanges tauu,,, nnti mata bengkak, xcun.. hahahaha,,,, take care ye,,,, miss u mok,,,

adeq@memey@akaferra froog

haaaa... si kerempeng manja mama.. huuh,, nyampah tau.. huhu tapi aku rindu kat ko,.,, duk kt li nnti leh la ladies ckit.. xsabar nk jmpe ko bile blik LI nnti, pasti puan zai ternanti2 ko,, heheeh..... take care yunk!!

daya@damia piee..
 
sies aku tak rindu ko langsung...!!! hahaahahha... sebab esok kita jumpe kowttt... hahaahhaa..... 5bulan bersam ditempat baru ,mesti syoookk... hahaah.... jmpe ko disana!!

huummm... tersngt rindu pada mereka2,,,,, ape2 pon saya tetap ingt kmu wlaupon saya xkontact korang, hahaha....  then....... to ma special person....... i will miss u dear....



0 comments: