THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 22, 2010

wonderful..!!!! =)

holaaa....!!
sangat gembira dengan perjalanan hari ini.... i went to terengganu utk meraikan kejayaan sesorg yang aku sayangi cintai dan kasihi serta rindui.. weeeee... perjalanan start kul 8am..tp tu kat tm agi... start gerak kul 9.30am,,, nek keta abg mir.. huhu,,yang join aku ofcoz la abgmir,makwe ye n kwn makwe ye..hahaha ... then laju gak la abgmir byk, 145km sampai dlm msa 2jam... byngkan kul 9.30am gerak,kul 11.30am dah sampai taman tamadun islam... huisssh,, bytheway xper,,, hahahaha,, sampai2 uh dh cantik waktu nye coz si die dh settle suma... then kami lepak sana sampai kul 2.30ptg cam uh laaa.. happy sgt ,,,,,walaupon cuaca sgttttttt terik.. aku bgi die munge ade teddy,,huhuhu,,,, xbleh blah.,,,

hahahahaha.... then, die rosakkan rambut aku lagi! perhh... dah bek pnye setting rambut nk jmper die an,,blh die serabaikan.,,, alaaamaaak,xpee.... eeee!! saya jgk nek jerawat rindu..walaupon awk pnye dh nk baek,, huhuhu, then... we ol teruskan perjalanan ke pantai batu buruk.. makan time!!! perrrgghhh... sentap siot,no wht?? kami sgt disappointed dgn makanan yang diberikan... xsemengah langsung la! dat was first n last we ol dtg sana,percaya lah,.asenya bkn kitorang je kowt... huhuu...
afta dat, we ol lepak pantai,,,,,, wahhh,, kat sana cukup indah.... kami tulis nama pada pasir kat pantai.... (see the video)

uhh,best sekali,,, enak,,hahaha...... gilo! then kami berlari2 di pantai..walaweeiii,hahaha... then..we ol men kite...best sgt...happy gile dgn die... best sgt.... kami men sama2..... xpnh2 men tiba men dgn owg yg aku syg..pergh,, thnk awk!! saya syg awk! then kmi duduk di atas pasir melihat awan2 berarak sambil mendengar desiran ombak... waahhh syair!! hahahahaahha... 

then,, kami beralih destinasi ke masjid trapung,,,, kat sana kami tunggu fmly die dtg amek.. sambil2 uh kmi tgk2 kraf kat situ... i de amk 2 keychain.. 1 for him 1 more me.. hehehe jaga2 bek2 yer cayunk....
then tunggu pnyer tunggu family die pon sampai.. perrhh aku plak yang neves lebih.. hahaha... tpi biasa je,, mak die n fmly die sume sempoy... love to met them! huhuuu ,,,, 

kemudian........ die dibawa pergi oleh kuaga nye... wahhhh...masa uh saya rasa dunia saya tiba2 0...!!!!!!!!!
k.o.s.o.n.g......... kamu... saya tau kamu xrasa ape yg saya rasa,, sebb kite berbeza,,huhuhuu.....

k la sayang...saya penat sgt.. saya happy hari nie.. tahniah atas kejayaan anda.... saya sayang kmu.......

0 comments: