THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, November 14, 2010

love is complicated!!!

                                                          
        
         eddie fadzwan


nama kamu cukup indah dibibir saya,, saya suka sgt sebot nama kamu tau,, knp?? sebab kamu dh tawan hati saya,,, iyer!!
 ummmm.. saya sangat bahagiaa disaaat kita bersama. walaupon sekejap...
pertemuan kita satu kebetulan atau memang suratan takdir ekk????


kali pertama jumpe awk saya xrasa paper pon,,, malah saya xpandang pon awk,,,, huhuhu
betol,,,!! dan bile kite start berborak tu bile kamu tegur saya tuh ,, saya rasa selesa sgt bersama awk,, nth la knp... memang selesa... heheh
awk suke buat lawak,,, lawak menjadi,,, awk sempoy sangt eddie... ohh,,, EF.. EF ialah singkatan dri nma awk la,, eddie fadzwan...


eddie fadzwan,, suke saya sebut nama awk,, eddie fadzwan eddie fadzwan eddie fadzwan,,,

0 comments: